• Bayinin yetkili personeli tarafından kullanım hatası sebebiyle meydana geldiği tespiti yapılan hasar ve arızalar,
  • Ürünlerin müşteriye tesliminden sonraki yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
  • Yangın, sel, deprem, aşırı güneşe maruz kalma vb. gibi olaylardan oluşan hasar ve arızalar,
  • Garanti ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara dikkat edilmemesinden kaynaklı hasar ve arızalar,
  • Ürünler satın almayı yapan müşterinin belirtmiş olduğu adresteki meskene teslim edildiği esnada meskende ürünleri satın alan veya kullanacak kişilerden en az birinin olması garanti şartıdır. Şayet satın almayı yapan müşteri ürünleri belirtilen meskende kendi teslim alamayacaksa ürünleri teslim alma sorumluluğunu alabilecek kişiyi görevlendirecektir. Sonuç itibariyle ürünlerin teslimi esnasında ve teslimat yapıldıktan sonra meskende bulunan kişiye ürün teslim fişi bayinin yetkili kurulum personeli tarafından imzalatılacaktır. İmzalatılan teslim fişinde her hangi bir sorun ve sıkıntı, hata belirtilmemiş ise müşterinin siparişleri sorunsuz ve eksiksiz teslim edilmiş sayılacaktır. Daha sonrasında müşteri tarafından ilk teslim fişinde herhangi bir sorun sıkıntı açıklaması olmadığı halde sorun ve sıkıntı olduğunu belirtir ise beyan ettiği sorun ve sıkıntılar garanti kapsamı dışı kabul edilir,
  • Naturel ağaç kullanılmış ürünlerde ve doğal ahşap kaplamalı ürünlerde kullanılan doğal malzemeden dolayı renk ve ton farklılığı olmaktadır. Hatta almış olduğunuz takımın içerisindeki modüller de dahi ton ve renk farklılığı olabilmektedir. Bu durum bir kusur değil almış olduğunuz ürünün temel özelliğidir. Bu tür durumlarda ton farkı sebebi ile belirtilen şikayet ve talepler garanti kapsamında olan sorun olarak değerlendirilmeyecektir.