Değerli Müşterimiz;

Ürün yada hizmetlerimiz hakkında şikayetleriniz için lütfen,



Vettore Mobilya, kurulduğu günden bu yana müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştıran ve zenginleştiren kaliteli ürünler sunmayı kendine ilke edinmiştir. Müşteri memnuniyeti ve çevreye duyarlılık anlayışıyla hareket eden şirketimiz, başarısının sırrını “kaliteli ürün, üstün satış gücü ve etkili satış sonrası hizmetleri” şeklinde tanımlamaktadır.

Bugün bulunduğumuz tüm pazarlarda müşterilerimizle ilişkilerimiz satışla birlikte sona ermez; aksine ürünlerimizi satın almalarıyla birlikte başlar ve devam eder.

Vettore Mobilya Müşteri Memnuniyeti Politikası

Vettore Mobilya olarak, hizmet verdiğimiz tüm müşterilerimizin istek ve önerilerinin müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi (0 212 723 79 55), e-posta (servis@vettore.com.tr), www.vettore.com.tr, sosyal medya, bayi) rahatlıkla iletilebildiği, müşterilerimizden iletilen bu istek ve önerilerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin, kendilerine 24 saat içinde verildiği, tüm sürecin izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli tek bir bilgi havuzunda toplandığı, bu kayıtların yasal düzenlemelere uygun, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği ve süreçlerin sürekli kontrol edilerek iyileştirildiği,  müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemekteyiz.

VETTORE MÜŞTERİ HİZMETLERİ