Sıkça Sorulan Sorular

/Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular2018-11-05T16:13:02+00:00
Yatak odaları bazalı mı?2018-10-31T18:23:37+00:00

Baza özelliği modelden modele değişmektedir. Kimi modellerimiz kendinden bazalı iken, kimileri ise bazasızdır. Bununla birlikte bazasız modeller içinden beğendiğiniz takımlara, dilerseniz üreticimizin belirlemiş olduğu ücret farkını ödeyerek baza da dahil edebilirsiniz.

Ürünüm hatalı veya eksik geldi ne yapmalıyım?2018-10-31T18:29:28+00:00

Ürünlerinizin teslimatı sırasında eksik parça çıkması ya da kurulum aşamasında herhangi bir parçanın hatalı olması durumunda, söz konusu eksik veya hatalı parça not alınır, firmamız tarafından hızlıca yenisi tedarik edilerek, montajı en kısa sürede tamamlanır.

Sipariş verdiğim ürünler, ne zaman teslim edilir?2018-10-31T18:26:48+00:00

Sipariş ettiğiniz ürünler, depo stoğumuzda mevcut ise İstanbul içi adreslere en erken 3, en geç 7 iş günü zarfında, İstanbul dışındaki adreslere ise maksimum 7 ila 10 iş günü arasında teslimatlarını gerçekleştiriyoruz. Eğer siparişleriniz stoklarımızda bulunmuyorsa, bu durumda ürün teslimlerini, İstanbul sınırları dahilinde 7 ila 21 iş günü içinde, İstanbul dışında ise 15 ila 45 gün arasında gerçekleştiriyoruz.

Satış sonrası destek ve servis hizmetiniz var mı?2018-10-31T18:30:08+00:00

Mağazalarımızdan ya da internet sitemizden satın almış olduğunuz tüm ürünler garanti kapsamındadır. Ürününüzde her hangi bir arıza ya da sorun oluşması durumunda (0212) 909 13 43 numaralı telefonumuzu arayarak servis kaydı oluşturmanız yeterli olacaktır. Servis ekibimiz, en kısa zamanda sizden randevu alarak, ürününüzle ilgili sorunu giderecektir.

Satın aldığım ürünlerin nakliye ve montajı nasıl yapılıyor?2018-10-31T18:26:17+00:00

İstanbul içinde, satın aldığınız tüm ürünlerde nakliye ve montaj ücretsizdir. İstanbul dışında iseniz, 1.000 TL ve üzeri tüm alışverişlerinizde, siparişlerinizi ücretsiz olarak kapınıza kadar teslim ediyoruz. Ürün teslimleri, İstanbul ve Kocaeli’de kendi araçlarımız ile, bu iller dışında ise konusunda uzman nakliye firmaları aracılığıyla, sigortalı olarak gerçekleştirilmektedir. Bununla birlikte, teslimatın yapılacağı adrese, fiziksel koşullar, yol ve arazi şartlarından ötürü büyük araçla erişimin mümkün olamadığı bir takım özel durumlarda ise ürenler, sipariş sahibinin bilgisi ve onayı dahilinde, adresine en yakın merkezi noktaya bırakılmaktadır.

Renk ve kumaş değişikliğinde ekstra ücret ödeyecek miyim?2018-10-31T18:23:04+00:00

Ürünlerimizin birçoğunda renk değişimi ücretsiz olarak gerçekleştirilmektedir. Bununla birlikte kimi özel tasarım ürünlerde renk ve kumaş değişikliği için ekstra bir ücret ödenmesi gerekebilmektedir. Seçtiğiniz ürünle ilgili ücretsiz renk ve kumaş değişimi konusunda, satış danışmanlarımız size yardımcı olacaktır.

Ödeme yaptıktan sonra siparişimi nasıl iptal edebilirim?2018-11-15T10:29:37+00:00

Siparişinizi, ödeme yaptığınız tarihten itibaren 7 ila 10 gün içinde müşteri temsilcilerimiz ile iletişime gerecek iptal edebilirsiniz.

Ödeme ve Taksit seçenekleriniz nelerdir?2018-10-31T18:28:01+00:00

Evgör Mobilya’da peşin, taksitli, ön ödemeli satış, esnek ödeme gibi farklı ödeme seçenekleri bir arada sunulmaktadır. Dilerseniz, siparişlerinizin ödemesini nakit yaparak peşin indirim avantajından yararlanabilir ya da kredi kartına taksit seçeneğini kullanabilirsiniz. Ayrıca ön ödemeli satış modelimiz sayesinde, kefile ya da kredi kartına gerek olmaksızın, mobilyanızı teslim almak istediğiniz tarihe göre alışverişinizi taksitlendirebilirsiniz.

Nerelerde mağazanız bulunuyor?2018-10-31T18:25:19+00:00

Şu anda İstanbul’un her iki yakasında toplam dört mağazamız bulunmaktadır. (Mağazalarımızla ilgili detaylı adres, iletişm ve kroki bilgisine sitemizin iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.)

Mobilyalarınızın garanti şartları nelerdir?2018-10-31T18:30:42+00:00

Tüm mobilyalarımız 2 yıl garantilidir. Darbe sonucu kırılma ve yırtılma gibi dış etkenler ile yanma, kesilme ve delinme gibi durumlar garanti kapsamı dışındadır. Ürünler, nakliye ve kurulum sırasında oluşabilecek hasarlara karşı sevkiyat ekibimiz tarafından garanti altındadır.

Mobilyaların malzemesi nedir?2018-11-15T10:30:03+00:00

Mobilyalarımız ahşap, mdf, yonga levha, lake ve parlak lake gibi malzemeler kullanılarak üretilmektedir. Kullanılan malzeme türü, üründen ürüne farklılık göstermektedir. Seçtiğiniz ürünün malzemesi hakkında detaylı bilgiyi, internet sitemizin ürün sayfasındaki açıklama bölümünde bulabilir ya da mağazalarımızda müşteri temsilcinizden edinebilirsiniz.

Mobilyaları parça parça alabiliyor muyuz?2018-10-31T10:59:28+00:00

Evet, neredeyse her mobilya takımında parçaları ayrı ayrı alabilirsiniz. Parça fiyatlarını ürün detaylarında görebilirsiniz.

Mobilya alırken, istediğim rengi ve kumaşı seçebilir miyim?2018-10-31T18:22:21+00:00

Koleksiyonumuzda bulunan ürünlerin çoğunda renk değişimi yapılabilmektedir. Seçtiğiniz ürünün rengini, o ürüne ait renk kartelasından zevkinize uygun olanla değiştirebilirsiniz. Aynı zamanda farklı kumaş seçenekleri de tercih edebilirsiniz.

Mobilya alırken nelere dikkat edilmelidir?2018-10-31T18:16:53+00:00

Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları birbirinden farklılık gösterebilir. Renk, dizayn, malzeme, fonksiyonel özellikler ve elbette kalite ile ürünün fiyatı mobilya seçimi konusunda belirleyici faktörler arasında yer almaktadır.

Tüketiciler mobilya alırken hem zevkini yansıtan, hem kullanışlı hem de rahat olmasına dikkat etmelidirler. Mobilya almadan önce kullanma biçimi ve evinize uygunluğu dikkatle kontrol edilmelidir.

Mağazalarınızın çalışma saatleri nedir?2018-11-15T10:29:56+00:00

Mağazalarımız hafta içi ve Cumartesi sabah 08.30 ile akşam 20.00 saatleri arasında, Pazar günleri ise 11.00 – 20.00 saatlerinde hizmet vermektedir.

İstanbul dışında satış noktalarınız var mı?2018-11-15T10:27:32+00:00

Şu an için sadece İstanbul’da mağazalarımız bulunmaktadır. Ancak, Türkiye’nin en büyük online mobilya mağazası www.vettore.com.tr ile, ülkemizin her noktasından ve dünyanın her yerinden ürün siparişi verebilirsiniz.

İnternetten beğendiğimiz ürünleri mağazalarınızda görebilir miyim?2018-11-15T10:28:11+00:00

İstanbul’un her iki yakasındaki 4 büyük mağazamızda yer alan en yeni model ürünlerimizi yakından görebilir, detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Ayrıca, internet sitemizde yer alan 6 bini aşkın mobilya ve dekorasyon ürünümüze de göz atabilirsiniz. Bu ürünlerin tamamını mağazalarımızda bir arada sergileme şansımız ne yazık ki bulunmuyor. Ancak, sitemizden beğendiğiniz ürünün, model ve malzeme olarak benzerlerini mağazalarımızda görebilirsiniz. Dilerseniz, Satış Danışmanlarımız, sizlere kataloglar üzerinden de ürün sunumu yapabileceklerdir. Üstelik, sadece mağazamızda olup, internet sitemizde yer almayan özel, sürpriz ürünlerle de karşılaşabilirsiniz. Bu yüzden sizi en yakın mağazalarımıza bekliyoruz.

Düğün paketimizi kendimiz oluşturarak, indirimden yararlanabilir miyiz?2018-10-31T18:24:15+00:00

Bu konuda tamamen özgürsünüz. Seçtiğiniz düğün paketlerimiz içinden dilediğiniz takımı ekleyip çıkarabileceğiniz gibi, yemek odası, yatak odası ve oturma grubundan oluşan en az üç ürün belirleyerek de kendi düğün paketinizi oluşturabilir ve avantajlı fiyat indirimlerimizden yararlanabilirsiniz.